Thursday, February 3, 2011

Assigment !!!!!!!

Assalamualaikum >_<

         Aku just nk bagitau yang assigment ak belambak.Tapi satu pa pown aku  tak buat lagi.Gila kn aku???Ya aku memang tengah gila sekarang kerana mencari nahas dengan tidak menyiapkan assigment.Sambil aku dok update aku dok berleter kat diri sendiri.'apa la ak ni penyegan nak mampus.Nanti bising la lecturer ni pa la.Kasi keja ntah apa - apa." Hhahahahhah. See aku memang dah gila.Aku sendiri  tak tau apa yang bt aku sibuk sgt.Nak kata tolong mak aku???Tolong sikit - sikit ja.Maybe aku banyak melaguk kot...

       Ak nk cerita kat ampa semua yang mak ak ada amek baby gurl .Mak aku mengasuh budak tu.Comei baby gurl .Nama baby gurl tu Aifa Amani.Cerdik gila budak ni.Dia panggil mak aku tok.hahahahah....Aifa ni law senyum kan muka dia jadi macam nenek umur 70 tahun..Nak tau x kenapa???Sebab dia tak dak gigi lagi.Hari-hari aku ikat rambut pokok nyok kat aifa.Lagi la comei baby gurl ni. Ok len len kali aku cerita pasai aifa k.

     Sekarang ni aku tengah mencari tajuk yang sesuai untuk philosophies aku.Aku gat nk buat pasai braces.Tapi kn......Macam tak power n gempak la.Aku nk buat assigment ni betoi - betoi  sbb lecturer ni sangat baik.Aku suka En.Azlan.hahahhahaa.En. Azlan ni baik gan student kelas aku.So aku x sanggup nk hampakan harapan dia.Kesiankan .Aku tak suka orang hampakan aku.So en.azlan pown mesti la sama gak kan...Annoying btoi ak ni.Sambil menaip untuk blog aku tengah fikir tajuk yang sesuai.Masih tercari-cari.Andthen aku amik tepon ak taip mesej kt en.hubby tanya pasai assigment aku..Dia ada bagi aku idea .Bagus gak idea orang tua tu.Maklum la dia mmg tua .hahahahhahaha.Idea en.hubby aku pasai brain food .Bagus x???
Kalau tak bagus tak pa .Ada aku kisah.Tak ok.hahhahaha>_<


Okeh la aku nak bt assigment aku dah.Kalau sape- sape yang baca blog aku ni tak suka gan apa yang aku tulis aku nk mintak maaf ok.Aku baru lagi dalam blog ni.Aku tulis saja untuk suka - suka okeh.heheheheh....senyum selalu untuk anda kelihatan muda dan anggun tanpa sebarang bahan kimia or cucuk -cucuk ok...Tattaaaaa....Go xi fa choi....>_<










No comments:

Post a Comment